onsdag 16 oktober 2013

Mysdag

Gokväll gott folk! Min dag har varit supermysig. Jag och Julle var övernatten hos Victoria från igår tills idag och vi hade det riktigt skoj. Jag steg upp tidigt men de andra sov så sött att jag lät bli att väcka dem. Så jag satt och åt en fridfull frukost tillsammans med Victorias yrboll till hund. Det var skönt.

När jag gick ut för att starta min skoter och börja köra mot sjukhuset (skulle på blodprov) fick jag mig en riktig chock. Min skoter var täckt i frost! Fick skrapa mina backspeglar för att ha nåt sikte alls. Det är väl bara dags att inse att skotersäsongen lider mot sitt slut.

När jag kom hem damp jag ner framför datorn, såg på några episoder av How I Met Your Mother och värmde sedan en pizza åt mig. Fjärde pizzan på tre dagar. Hälsosam much?

Kvällen tillbringade jag dels hos min famo, där vi spelade kort, och dels hemma där jag spelade shack mot pappa. Kan stolt säga att jag vann honom.

Och jaa, nu ligger jag i min säng och skall just börja sova. Gonatt och ha de bra!

2 kommentarer: