fredag 11 oktober 2013

Comeback nummer.... etthundrafemtioelva?

Börjar fundera på om man kan säga att "jo visst, jag bloggar" när jag faktiskt aldrig gör det. Typ. Men jag är lat och lätt stressad och det känns som om det är svårt att hinna blogga. Men vem vet, kanske nån faktiskt saknar mitt bloggande? 

Så nu tänker jag lova er: Från den här dagen framåt en vecka, tänker jag blogga varje dag. Ett inlägg i dagen i en veckas tid kan väl inte vara så svårt? (Säger jag som inte har bloggat ett dugg senaste månaden.....)


PS. Ni som ännu orkar hänga kvar, ni är bäst. Älskar er <3






6 kommentarer:

  1. Because därför bloggar man så att Tommy inte har något att klaga på xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har han inte alltid endå nåt att klaga på? :D (no offence tommy xD)

      Radera
    2. Men det han brukar klaga regelbundet på är ju vårt bliggande xD

      Radera
  2. o.O :O :( :DDD h. klagaren

    SvaraRadera