fredag 18 oktober 2013

Loppisfyndar

Godagens! Yrade omkring på olika loppisar igår med Victoria och fyndade både ett och annat. Och joo, jag vet att jag borde sluta köpa kjolar men jag bara älskar dem. Samma gäller för den delen för skor. Eller rockar. Eller kläder i allmänhet......

Blå jeanskjol med vita ränder , 3 euro. Den ser lite sådär sjömanna-aktig ut. Är inte helt säker hur, men den gör det i alla fall. Och den hade prislappen kvar, vilket tyder på att den är oanvänd.

Grann pink kjol med vita prickar, 1,50 euro. Yes, den är smått barnslig men den är trots det otroligt söt. Tycker jag i alla fall.

Detta är en rock. Typ. Den har korta, vida ärmar vilket får mig att tänka på rödluvan. 5 euro.
 Idag snubblade jag (inte bokstavligen) över ett par HELT UNDERBARA skor på ett loppis. Jag och Linda hade varit på kaffe (=kakao) med Bamse (=Annika) och hade lite extra tid före bussen kom. Så vi tänkte att vi tittar in på ett loppis i närheten. Linda gick före mig och utbrast plötsligt: "Sisa. Skor!". När hon visade dem föll jag pladask (inte bokstavligt). Hon vet minsann vad jag gillar. Även om hon finkänsligt sa "Jo, de är fina, men jag skulle nog inte gå med dem......"



Jag älskar dem i alla fall. Dessutom är de sjukt bekväma (tro det eller ej). Så nu är jag nöjd och glad och mätt och belåten. Ha en bra dag! :)

4 kommentarer:

  1. Be prepared that those shoes will disappear...soon....very soon....

    SvaraRadera
    Svar
    1. You wouldn't dare :D hihi men juuh jag gissa att du sku gilla dom :) dom kosta tre euro O.o

      Radera
    2. Jo ja läst o ja e så jelaous... :( varifrån? :)

      Radera